شناسهٔ خبر: 170153 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مشخص شدن جایگاه دبیران در صحن در جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس

حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌در نشست امروز هیأت رئیسه جایگاه هریک از دبیران هیأت رئیسه در اجلاسیه دوم و شرح وظایف آنها در نشست امروز هیأت رئیسه مشخص شد.

به گزارش«نماینده» حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: نشست هیأت رئیسه مجلس صبح امروز و پیش از آغاز جلسه فوق‌العاده صحن برگزار و در این جلسه جایگاه هریک از دبیران هیأت رئیسه و شرح وظایف آنها در اجلاسیه دوم مجلس یازدهم مشخص شد. 

وی افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده، بند حسینعلی حاجی‌دلیگانی در صندلی شماره ۲ مسئول قرائت دستورکار صحن و دعوت از مهمانان و... خواهم بود. 

عضو هیأت رئیس مجلس اظهار داشت: همچنین براساس این تصمیم، مجتبی یوسفی در صندلی شماره ۳ مسئول ثبت اسامی و اعلام اسامی موافقان و مخالفان طرح‌ها و لوایح است و روح‌الله متفکر آزاد نیز در صندلی ۴ اعلام وصول طرح‌ها و لوایح را برعهده خواهد داشت. 

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین علی کریمی فیروزجایی در صندلی شماره 5 اسامی ناطقین میان‌دستور در صحن را اعلام خواهد کرد و محمد رشیدی در صندلی ۶ مسئول قرائت تذکرات کتبی و اعلام اسامی نمایندگانی که تذکر شفاهی دارند و سیدمحسن دهنوی در صندلی ۷ مسئول قرائت ترجمه آیات و اسامی غائبان و متأخرین آغاز صحن خواهند بود. 

نظر شما