شناسهٔ خبر: 170134 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب:

نامزدی که رای منفی کمتری دارد، پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود

امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: رقابت این دوره میان نامزدهایی با رای منفی بیشتر و کمتر است. در نتیجه کسی در این انتخابات برنده است که رای منفی کمی دارد.

به گزارش «نماینده» امیر ابراهیم رسولی روز چهارشنبه درباره اظهارات سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مبنی بر مستقل بودن، گفت: اعلام مستقل بودن به معنای این نیست که رییسی از جمع نیروهای انقلاب خارج شده است.

سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه داد: موضع‌ او به این معناست که من به خواسته یک حزب یا جریان پای در رقابت ریاست جمهوری نگذاشته، بلکه این خواست جریان انقلاب است.

رسولی، همکاری رییسی و علی نیکزاد (رییس اصولگرای ستاد مردمی رییسی) را مغایر هم ندانست و درباره رقابت این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: رقابت این دوره میان نامزدهایی با رای منفی بیشتر و کمتر است. در نتیجه کسی در این انتخابات برنده است که رای منفی کمی دارد.

وی، نامزد نیروهای انقلاب در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری را فردی دانست که حضور در «میدان» را بر مدیریت از پشت میز ترجیح می‌دهد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.   

انتهای پیام/

نظر شما