شناسهٔ خبر: 170128 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ذاکر: دولت به مشکلات بیمه‌ای تاکسیرانان و اتوبوسرانان و واکسیناسیون آنها رسیدگی کند

سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس در تذکری به دولت و وزیر کشور و استانداران و شهرداران گفت: چرا درباره رفع مشکلات بیمه‌ تأمین اجتماعی و واکسیناسیون و یارانه‌های نقدی ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی و اتوبوسرانی اقدام لازم صورت نمی‌گیرد؟

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه ۵ خرداد) در تذکری خطاب به وزیر کشور، استانداران و شهرداران اظهار داشت: چرا دولت نسبت به رفع مشکلات ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی و اتوبوسرانی اقدام نمی‌کند؟

نماینده مردم ارومیه گفت: چرا دولتمردان درباره تمدید قرارداد با رانندگان زحمتکش که در سرما و گرما به داد مردم رسیده و خودروی آنها عملاً منزل سیار برای مردم تلقی می‌شود، دستورات لازم را صادر نمی‌کنند؟

وی تصریح کرد: هزینه‌های روزانه یارانه‌های نقدی و معوقات بیمه تأمین اجتماعی از اولویت‌های رفع مشکلات ناوگان حمل و نقل است،‌ این در حالی است که بایستی نسبت به واکسیناسیون این افراد هم اقدام لازم صورت گیرد. 

ذاکر گفت: امروز ما جایگاه رانندگان ناوگان حمل و نقل را قدر نمی‌دانیم ولی بهتر است بدانیم آنها در جذب توریسم و امورات شهری نقش ویژه دارند. 

وی در پایان گفت: متأسفانه برخورد مسئولین با رانندگان ناوگان حل و نقل عمومی خوب نیست و نباید گلایه‌های این قشر از جامعه افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما