شناسهٔ خبر: 170126 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مجلس در جلسه‌ای ویژه موضوع خاموشی‌های برق را بررسی کند

رحمت الله نوروزی/2 نماینده علی آباد در مجلس گفت: سراسر ایران با مشکلات عدیده در حوزه برق و خاموشی‌های گسترده مواجه بوده است که ریشه آن در سو مدیریت و عدم نظارت است و باید این موضوع در مجلس به صورت ویژه بررسی شود.

به گزارش «نماینده» رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) در جلسه علنی و در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: چرا پول کشاورزان که محصولاتشان را به دولت فروخته‌اند پرداخت نمی‌شود.

وی با اشاره به خاموشی‌های اخیر کشور افزود: به وزیر نیرو تذکر می‌دهم که خاموشی‌های برق باعث بروز مشکلات عدیده برای مردم ایران شده است و باید هرچه سریع‌تر اقتصاد ایران را فعال کنیم.

نماینده مردم علی آباد در مجلس تصریح کرد: سراسر ایران با مشکلات عدیده در حوزه برق و خاموشی‌های گسترده مواجه بوده است که ریشه آن در سو مدیریت و عدم نظارت است و باید این موضوع در مجلس به صورت ویژه بررسی شود. این در حالی است که مردم ناراحت بوده و در آستانه برگزاری انتخابات هستیم.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: از آقای ساداتی نژاد و کمیسیون کشاورزی می‌خواهم که موضوع مشکلات کشاورزان و پرداخت پول خرید تضمینی محصولات کشاورزی را بررسی کرده و موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما