شناسهٔ خبر: 170102 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کسانی که با همین قوانین تأیید صلاحیت شده بودند، امروز هم باید تابع قانون باشند

پژمانفر// رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: کسانی که ۸ سال در کشور با همین قوانین موجود حاکم بودند و امروز رد صلاحیت شده‌اند باید در برابر قانون تمکین کنند؛ چراکه بر اساس همین قانون در ۸ سال گذشته زمام امور در دست آنها بوده است.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر سیستم و نظامی سازوکار قانونی خود را دارد و تبعیت از این سازوکار قانونی برای همه الزامی است.

وی افزود: اجرای قانون گاه به نفع بعضی اشخاص است و گاه به ضرر آنها و تبعیت از قانون چه به نفع ما باشد و چه به ضرر ما، امری ضروری است و نباید کار به گونه‌ای باشد که تنها زمانی که قانون به نفع ماست از آن تبعیت کنیم.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: بعضی‌ها که در ۸ سال گذشته زمام امور در دستان آنها بوده و در انتخابات اخیر ثبت نام کرده بودند، در کارنامه کاری ۸ سال گذشته خود نشان دادند که از کارآمدی برخوردار نیستند و پرونده خوبی ندارند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: وقتی فردی در طول ۸ سال کارنامه موفقی ندارد و حتی ناکارآمدی او مشهود است دلیلی ندارد که دوباره فرصت پیدا کند تا مجدد در عرصه باقی بماند.

وی افزود: افرادی که در این ۸ سال بر مسائل کشور حاکم بودند و امروز در انتخابات صلاحیتشان تایید نشده، باید از قانون تبعیت داشته باشند، نه اینکه بخواهند در مقابل آن بایستند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: ‌این افراد باید بدانند که این قانون همان قانونی است که آنها را ۸ سال در راس امور نگه داشته بود و این افراد بر اساس همین قانون زمام‌دار امور بودند و حال همین قانون صلاحیت آنها را تایید نکرده و این افراد همان طور که در آن زمان تابع قانون بودند، امروز هم باید از قانون تبعیت کنند.

نظر شما