شناسهٔ خبر: 170036 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بانیان وضع موجود در کشور باید به جای انتقاد پاسخگو باشند

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس با بیان اینکه صف‌های طولانی مرغ و تخم‌مرغ و وضعیت میعشتی امروز مردم نتیجه سیاست‌های هشت ساله اخیر است، گفت: بانیان این وضعیت باید به جای انتقاد پاسخگو باشند.

به گزارش «نماینده» ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسانی که هشت سال عملکرد خود را به نمایش گذاشتند و وضع امروز مردم نتیجه کارنامه کاری آنها است باید به جای انتقاد پاسخگوی این هشت سال باشند.

وی افزود: گرانی‌ها و صف‌های طولانی برای خرید مرغ و تخم‌مرغ و وضعیت توزیع کالاهای اساسی نهاده‌های دامی و ... همه و همه بیانگر و نشان دهنده ناکارآمدی در وضع موجود است. بدیهی است کسانی که چنین شرایطی را به کشور تحمیل کردند نمی‌توانند فرصت دیگری از مردم بخواهند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این افراد نمی‌توانند به مردم بگویند که ما اجازه دهید یک دولت سومی هم با همین سلیقه سیاسی موجود بر سر کار بیایند چرا که مردم می‌بینند چه بلایی بر سرشان آمده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این افراد اصلاً نباید برای انتخاب ثبت‌نام می‌کردند و حال که ثبت‌نام کرده‌اند دیگر نباید به دنبال درخواست فرصت دیگری از مردم باشند. این جریان در هشت سال گذشته نه توفقی در سیاست خارجی به دست آورد نه توافقی در مسائل داخلی و از جمله معیشت مردم.

وی افزود: نه تنها در حوزه مسائل خارجی و داخلی اتفاق مثبتی در هشت سال گذشته نیفتاد بلکه ما در بسیاری از موارد شاهد پسرفت بودیم که از جمله آن می‌توان به آمار اشتغال اشاره کرد که طبق قانون باید دولت سالانه صد هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کرد در حالیکه آمار ایجاد اشتغال توسط دولت بسیار اندک بوده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیگر نمی‌توان با سر دادن شعارهای عوام‌فریبانه و اظهارنظرهای پوپولیستی رأی جمع کرد چرا که امروز مردم به آن سطح از تجربه رسیده‌اند که فریب اینگونه اظهارنظرها را نمی‌خورند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: کسانی که درصدد هستند تا با سر کار آمدن جریان همسوی دولت فعلی در واقع دولت سوم آقای روحانی را بر سر کار بیاورند از همین الان بدانند که مردم به آنها جواب رد خواهند داد. سوای اینکه کاندیدای این جریان چه کسی باشد مردم دیگر به این نوع برنامه‌ها و سیاست‌ها رأی نمی‌دهند.

وی افزود:‌ سایر کاندیداها نیز باید در تبلیغات انتخاباتی برنامه‌ کاری خود را ارائه دهند که برای برون رفت از وضع موجود چه راهکاری دارند.

انتهای پیام/

نظر شما