شناسهٔ خبر: 170035 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات مدارس موجب سلب اعتماد عمومی می‌شود

دانش آموز نماینده محلات در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش باید دقت بیشتری درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات انجام دهد و نباید فقط به گفتار درمانی و صدور بخشنامه بسنده و اعتماد عمومی به نظامات آموزشی را سلب کند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی درباره عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آزمون پایه نهم مدارس، اظهار داشت: تماس‌های بسیار فراوانی از سوی خانواده‌ها و دانش‌آموزان درباره عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات و اعتراض والدین نسبت به این موضوع داشتیم.

وی افزود: در برخی از حوزه‌های امتحانی امتحانات دانش‌آموزان به شدت آشفته بوده است و دانش‌آموزان و خانواده‌ها نگران این موضوع شده و پیامک‌های زیادی را به نمایندگان مجلس در این باره ارسال کرده‌اند.

نماینده محلات در مجلس تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش باید دقت بیشتری درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهد و نباید فقط به گفتار درمانی و صدور بخشنامه بسنده کرد؛ نبایستی اعتماد عمومی به نظامات آموزشی در کشور سلب شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: چرا رفتارهای دولت سمت و سوی خاصی گرایش دارد و اقداماتی که انجام می‌دهند موجب سلب اعتماد می‌شود که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آزمون مدارس و امتحانات دانش‌آموزان یکی از این مصادیق است.

وی گفت: تعدادی از نمایندگان وقتی از حوزه‌های امتحانی بازدید کرده‌اند به صراحت گفتند که در تعدادی از این حوزه‌ها پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده و موجب دغدغه دانش‌آموزان و والدین آنها شده است.

انتهای پیام/

نظر شما