شناسهٔ خبر: 169895 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برای حل مسائل اقتصادی برنامه عملیاتی ارائه کنند

رسول فرخی عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مجلس گفت: امروز مردم ایران امیدوارند کسانی بیایند که به جای سردادن شعار های سیاسی، موضوع اقتصاد را حل کنند.

به گزارش «نماینده» رسول فرخی میکال با اشاره به پایان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری و قول‌های مطرح شده از سوی داوطلبان، گفت: وعده‌هایی که در ابتدا ثبت نام مطرح شده اعلامی بوده و به این معنا نیست که فرد منتخب بتواند از فردای انتخابات آن ها را عملیاتی کند.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: نامزدها باید برنامه ای ارائه دهند که موضوعات روز نظام در آن به صورت دقیق بررسی شده باشد.

وی افزود: داوطلبان در برنامه خود نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهدید ها را ببینند و بر اساس فرصت ها، اهداف درستی را برای حل مشکلات کشور و مردم برنامه ریزی کنند.

فرخی میکال بیان کرد: امروز مردم ایران امیدوارند کسانی بیایند که به جای دادن شعار های سیاسی مانند اینجا پادگان نیست موضوع اقتصاد را حل کنند.

وی یاد آور شد: مشکلی اصلی و اولویت مردم اقتصاد و معیشت است؛ به همین دلیل نامزد های انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه ای ارائه دهند که ضمن شفاف بودن، قابلیت عملیاتی شدن برای حل مشکلات اقتصادی داشته باشد و موضع خود را در خصوص ارتباط با دنیا مشخص کند.    

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: مردم باید بدانند که نامزد ها چه نوع نگرشی دارند؟ ایستادگی و مقاومت یا وادادگی و مذاکره.

وی تاکید کرد: بر این اساس ضرورت دارد نامزد ها با تشریح برنامه های اصلی خودشان به برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور که خروجی آن انتخاب رئیس جمهورخادم باشد، کمک کنند.

نظر شما