شناسهٔ خبر: 169860 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رتبه‌بندی باید شامل تمامی شاغلین آموزش و پرورش شود

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته و کلیه واحدهای آموزش و پرورش اعم از اداری و آموزشی شود.

به گزارش «نماینده» سمیه محمودی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: پس از سال‌ها لایحه رتبه‌بندی معلمان به عنوان موثرترین قشر جامعه به مجلس رسید و در کمیسیون آموزش و تحقیقات تصویب شد، اما این طرح نواقص قابل توجهی دارد که باید برطرف شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته و کلیه واحدهای آموزش و پرورش اعم از اداری و آموزشی شود، ادامه داد: هیأت رئیسه لایحه رتبه‌بندی معلمان را در دستور کار قرار دهد و برای رفع نواقص به صورت دو شوری بررسی گردد.

وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت گفت: کامیون‌داران به عنوان چرخ محرک تولید و صادرات با مشکلات زیادی از جمله تأمین لاستیک روبرو هستند، دو وزارت مذکور هر چه سریعتر مشکلات این قشر را در نشستی اورژانسی بررسی کند.

محمودی افزود: برخی از شرکت‌ها ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند اما تاکنون واردات نداشته‌اند، این موضوع باید اکنون بررسی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: خدمتگزاران آموزش و پرورش نمی‌دانند کارمند هستند یا کارگر، در بدترین شرایط زندگی می‌کنند و حق‌الزحمه آنها بسیار اندک است، از هیأت رئیسه مجلس درخواست داریم که این موضوع را پیگیری کند.

نظر شما