شناسهٔ خبر: 169859 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حاج قاسم مردم میدان و محراب بود

امامی راد نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس با اشاره به فایل صوتی منتشر شده از وزیر خارجه عنوان کرد: سردار سلیمانی از سویی قهرمانان ایران باستان را برایمان تداعی می کرد و از سوی دیگر مالک اشتر علی (ع) را به یادمان می آورد؛ حاج قاسم مرد میدان و محراب بود.

به گزارش «نماینده» حسین امامی راد در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر خارجه، عنوان کرد: انتشار فایل صوتی شما و سخنان خارج از عرف شما بیانگر دیپلماسی التماسی شما که نه بلکه نشانگر دیپلماسی التمالیستی بود.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرق دیپلماسی و میدان این بود که سردار می گفت تا ۳ ماه دیگر پایان سیطره شجره خبیثه ملعون داعش است و محقق شد ولی رئیس دولت و دیپلمات هایش ده ها بار گفتند تحریم ها برداشته می شود ولی نشد که نشد.

وی افزود: سردار سلیمانی از سویی قهرمانان ایران باستان را برایمان تداعی می کرد و از سوی دیگر مالک اشتر علی (ع) را به یادمان می آورد؛ حاج قاسم مرد میدان و محراب بود.

امامی راد عنوان کرد: آری برای حفظ کیان کشور و تقویت دیپلماسی گاهی باید سر داد، گاهی سردار؛ زمانی حججی به مسلخ می رود و روزی سلیمانی ارباً اربا می شود. گاهی هم لازم است بهترین فرزندان ملت غریبانه با دستانی بسته زنده به گور شوند تا دیپلمات های کشور در دفاع از عزت دستانشان باز باشد.  

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: غرب گرایان و خود فروختگان داخلی و منکران مکتب حاج قاسم بدانند اگر نبود جان فشانی های نیروی عزیز قدس و در رأس آن شهید سلیمانی عزیز که مرزهای کشور را از حضور سلفی ها ایمن داشت معلوم نبود امروز فرزندانشان شبیه کدام یک از خون آشامان داعش و ناموسشان امروز در کنج کدام بیقوله به کنیزی گرفتار می شد.

امامی راد افزود: به پاس هر وجب خاکی از این ملک/چه بسیار است سرها که رفته/ ز مستی برسر هر قطعه زین خاک/ خدا داند چه افسرها که رفته.

نظر شما