شناسهٔ خبر: 169762 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تعدد حضور جناح های سیاسی در انتخابات نشان دهنده کافی بودن اختیارات رئیس جمهور است

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در مجلس معتقد است تعدد و تنوع حضور جناح های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری نشان دهنده این است که همه آن ها به آزاد بودن انتخابات ایران اعتقاد داشته و اختیارات ریاست جمهوری را برای رفع مشکلات مردم کافی می دانند.

به گزارش «نماینده» محسن زنگنه در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: کاندیداهای متعددی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند، کثرت و تنوع جناح های سیاسی چند پیام برای کشور به همراه دارد.

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیام اول حضور متعدد کاندیداها نشان می دهد که تمامی جناح ها و گروه ها انتخابات ایران را آزاد و سالم می دانند و همچنین اکثر آن ها قبول دارند که اختیارات رئیس جمهور در حد یک تدارکاتچی نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: تعدد حضور کاندیداها و جریان های مختلف سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد که آن ها اختیارات رئیس جمهور را برای رفع مسائل کشور مهم می دانند و همچنین اکثر آن ها به وضع موجود نگاه منتقدانه داشته و آن را نامطلوب می دانند.

نظر شما