شناسهٔ خبر: 169720 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حامیان افراطی دولت دنبال شایعه‌پراکنی در انتخابات هستند/ می‌خواهند مردم را از مدیریت انقلابی بترسانند

غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برخی افراد افراطی که حاصل دولت مورد حمایت‌شان را امروز مشاهده می‌کنند، دنبال شایعه‌پراکنی هستند تا شاید دوباره جای پایی در مدیریت اجرایی کشور باز کنند.

به گزارش «نماینده» غلامرضا منتظری نمایندگان مردم گرگان در مجلس، با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری و با تحلیل برخی رفتارهای سیاسی جریان‌های حامی دولت و دشمنان بیرونی برای دلسرد کردن مر دم از انتخابات، اظهار داشت: یکی از تفاوت‌های مهم و اساسی این انتخابات با رقابت‌های قبلی، این است که این نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است که قرار است با آن ریل‌گذاری صورت گرفته و زمینه‌سازی برای تدوین نوین اسلامی انجام شود، لذا از این جهت بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: بسیاری از وابستگان نظام سلطه و ریزه‌خواران آنها، با اطلاع از شرایط ملت ایران و تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی و برخی سوءمدیریت‌ها، تلاش می‌کنند تا مردم را که عنصر اصلی این انقلاب هستند، دلسرد کنند و این تلاش مشترک در بین همه دشمنان اعم از ضد انقلاب، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین دیده می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا با پاشیدن بذر دلسردی و ناامیدی در دل مردم آنها را نسبت به آینده ناامید کرده و از نقش‌آفرینی آنها در تعیین سرنوشت‌شان جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: در داخل نیز عده‌ای افراد غافل از مشرب دشمن پیروی می‌کنند و آلت دست بیگانگان قرار می‌گیرند.

منتظری گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب دیروز تأکید کردند، اولویت نظام اسلامی در انتخابات قبل از اینکه چه کسی انتخاب شود حضور حداکثری مردم است، لذا دشمنان تلاش می‌کنند تا با حضور کمرنگ مردم، نظام جمهوری اسلامی را در نگاه‌های جهانی شکننده نشان دهند و به چیزی کمتر از نابودی این انقلاب نیز فکر نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه واقعیت میدانی جامعه ما چیز دیگری را غیر از خواسته دشمن نشان می‌دهد، عنوان کرد: مردم با وجود نقدهای جدی که در داخل کشور دارند، اما آرمان‌های خودشان را با هیچ‌ چیز عوض نمی‌کنند و البته نظام اجرایی کشور نیز باید با یک مدیریت جهادی و همت بالا، مردم را دلگرم‌تر کند.

حامیان افراطی دولت دنبال شایعه‌پراکنی در انتخابات هستند

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برخی رفتارها و مواضع اصلاح‌طلبان و القاء مسائلی همچون انتخابات تک‌قطبی و غیرآزاد، درباره هدف این قبیل القائات رسانه‌ای گفت: آنها خودشان به خوبی می‌دانند که دوره هشت ساله دولت تدبیر و امید که آنها سنگش را به سینه می‌زدند، کارنامه قابل دفاعی نداشته و متأسفانه کمتر دوره‌ای را سراغ داشته‌ایم که مردم جابجایی زودهنگام یک دولت را آرزو کنند.

منتظری تأکید کرد: هرچند این دولت خدماتی هم داشته اما در مجموع، عملکرد آن ضعیف بوده و با وجود شعار تدبیر و امید، با ضعف تدبیر ناامیدی را در جامعه تقویت کرده‌اند، لذا برخی افراد افراطی که حاصل دولت مورد حمایت‌شان را امروز مشاهده می‌کنند، دنبال شایعه‌پراکنی هستند تا شاید دوباره جای پایی در مدیریت اجرایی کشور باز کنند.

منظور اصلاح‌طلبان از انتخابات آزاد «آنارشیسم» است

وی با بیان اینکه این افراد به دنبال عملیات روانی هستند تا با تحت فشار گذاشتن ساختارهای رسمی و قانونی کشور به نتیجه مطلوب خودشان برسند، تصریح کرد: وقتی این افراد از انتخابات آزاد حرف می‌زنند انسان یاد فتنه ۸۸ می‌افتد که چه بر سر کشور آوردند؛ مرور مواضع امروزی امثال تاج‌زاده که با حرف‌های‌شان هیچ مرزی را باقی نگذاشته‌اند، نشان می‌دهد که منظور آنها از انتخابات آزاد نوعی آنارشیسم است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هدف دیگر این جریان از این قبیل تبلیغات و القائات، ترساندن جامعه از اقبال به جریان انقلابی است تا با این قبیل دو قطبی‌سازی‌ها اهداف مدنظر خودشان را دنبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما