شناسهٔ خبر: 169597 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ایستادن مردم در صف های مرغ و روغن، صف های انتخابات را کوتاهتر می کند

وحید جلال‌زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم با بیان اینکه دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است، نسبت به رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم تذکر داد.

به گزارش «نماینده» وحید جلال زاده در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۹ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: درود و رضوان الهی به روح شهید جاودانه ملت ایران، حاج قاسم سلیمانی که فقدانش نیز دشمنان ملت ایران را رسوا می سازد. حاج قاسم خط قرمز ملت ایران است و از این زاویه انتشارات صوت وزیر خارجه را توطئه ای از پیش طراحی شده می دانم، لذا به همه نیروهای انقلابی می گویم مشغول ظاهر این توطئه نشوند و مراقب طرح اصلی توطئه باشند که در اتاق عملیاتی حضرات پخت و پز شده است. ان شالله با هوشیاری و زکاوت، ملت ایران از این مسئله نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است و ناکارآمدی دولت در انجام وظایف معمولی خود مانند تهیه کالاهای اساسی، موید این موضوع است. ایستادن طولانی مردم در صف های مرغ و روغن، به یقین صف های انتخابات را کوتاه تر خواهد کرد، اما مردم آنها را به حول و قوه الهی ناکام خواهند کرد. چرا مردم، خصوصاً در مناطق پایین شهر، باید ساعت ها در ایام کرونایی برای تهیه اقلام ضروری در صف بایستند.

وی ضمن قدردانی از کادر درمان و معلمان به دلیل انجام وظایف خطیر خود در دوران کرونایی، از دولت خواست حقوق قانونی آنها را پرداخت کند.

جلال زاده همچنین اضافه کرد: دولت باید به داد دامداران برسد و در اصلاح قیمت های خرید آنها اقدام عاجل به عمل برساند. همچنین قیمت گندم داخلی که دولت خرید می کند، بسیار پایین تر از قیمتی است که برای گندم خارجی در نظر می گیرد و این ظلم به کشاورز و تولیدکننده داخلی است.

نظر شما