شناسهٔ خبر: 169596 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

انتقاد از عدم جذب داوطلبان کارنامه سبز در آموزش و پرورش

معلمان حق التدریسی نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس، از اعمال نشدن مدرک دوم فرهنگیان در محاسبه حقوق و مزایای آنها انتقاد و تصریح کرد: چرا نسبت به جذب داوطلبان کارنامه سبز که در شرایط کرونایی آزمون دادند و پذیرفته شده‌اند، اقدام نمی‌شود در حالی که با کمبود معلم در آموزش و پرورش مواجه هستیم و این عزیزان نیز در مقابل مجلس تجمع کرده‌اند.

به گزارش «نماینده» محمدمهدی فروردین در  نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: ۲۰ سال از افتتاح سد سلمان فارسی در قیر و کارزین می‌گذرد ولی مردم از کمترین مواهب آن بی بهره‌اند. نه حقابه کشاورزان تثبیت شده، نه کانال‌های پایاب و نه آب آشامیدنی مردم تأمین شده است. باغات مردم نیز همگی خشک شده است، به داد این مردم مظلوم برسید.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحران آب شرب در شهرستان فراشبند و بخش مرکزی این شهرستان و همچنین در دهرم و دجلاب بیداد می‌کند و هیچ فریادرسی نیست که به داد مردم برسد.

وی یادآور شد: در رفع مشکل تملک اراضی روستای عفت آباد پیرامون تعجیل در آبگیری سد هایقر تأکید می‌کنم. باید در رفع مشکل تملک دارایی این مردم اقدام کرد.

فروردین خطاب به وزیر نفت عنوان کرد: چرا توسعه میادین گازی حوزه انتخابیه و شروع به کار پروژه پالایشگاه فراشبند را معطل کرده‌اید، همچنین باید در رفع مشکل بیش از ۳۵۰ راننده که به صورت غیرحجمی ۲۰ سال به صورت مستمر کار می کنند اقدام شود. چرا با روح و روان این عزیزان بازی می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر آموزش و پرورش نسبت به اعمال نشدن مدرک دوم فرهنگیان که قانون مصوب مجلس است انتقاد و تصریح کرد: چرا نسبت به جذب داوطلبان کارنامه سبز که در شرایط کرونایی آزمون دادند و پذیرفته شده‌اند، اقدام نمی‌شود در حالی که با کمبود معلم در آموزش و پرورش مواجه هستیم و این عزیزان نیز در مقابل مجلس تجمع کرده‌اند.

نظر شما