شناسهٔ خبر: 169519 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کرونا مانع از انجام وظیفه شرعی ما در مورد روز قدس نمی‌شود

مهدی اسماعیلی نماینده میانه در مجلس گفت: عدم برگزاری راهپیمایی به خاطر شیوع کرونا مانع از انجام وظیفه دینی و شرعی ما در مورد روز قدس نمی‌شود و ما از طریق فضای مجازی انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

به گزارش «نماینده» مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین توسط امام راحل هر ساله مسلمانان در این روز انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت‌شان از مردم فلسطین اعلام می‌دارند.

وی ادامه داد: هر سال که می‌گذرد به جمعیت تظاهرکنندگان در روز قدس در سرتاسر جهان حتی در کشورهای غربی اضافه می‌شود و ما امروز شاهد این هستیم که راهپیمایی روز قدس به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.

نماینده مردم میانه در مجلس اظهار داشت: اگر چه ما امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس را نداریم اما انزجار خود از رژیم کودکش صهیونیستی از طریق فضای مجازی اعلام می‌داریم و به وظیفه دینی و شرعی خود در این باره عمل می‌کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: روز قدس و حمایت‌ها از ملت فلسطین و حرکت‌ها در این مسیر امروز باعث قوی‌تر شدن ریشه مقاومت علیه استکبار و رژیم صهیونیستی و همچنین ضعیف‌تر شدن روز به روز این رژیم کودکش شده است که این از ثمرات روز قدس است.

مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که گفتم ما سال به سال است که شاهد ضعیف‌تر شدن رژیم صهیونیستی هستیم و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب همین بود که این رژیم طی سال‌های آتی از بین خواهد رفت که البته شمارش معکوس آن را الان داریم مشاهده می‌کنیم.

نظر شما