شناسهٔ خبر: 169484 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ساعدی: کشورهای اسلامی برای حفظ استقلال خود باید کالاهای صهیونیستی را تحریم کنند

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس گفت: کشورهای اسلامی باید برای حفظ استقلال خود باید کالاهای رژیم صهیونیستی را تحریم کنند.

به گزارش «نماینده» قاسم ساعدی نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری روز قدس باعث شده تا این روز به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شود.  

وی افزود: با همه نفوذ و لابی‌ای رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف می‌بینیم که روز قدس به یک روز اجماع علیه این رژیم تبدیل شده و ملل مسلمان و آزادیخواه جهان همگی علیه این رژیم دست به تظاهرات می‌زنند و حتی در قلب آمریکا که حامی این رژیم نامنحوس است این اعتراضات نسبت به رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.  

نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشورهای مسلمان برای حفظ استقلال خود باید کالاهای رژیم صهیونیستی را تحریم کنند چرا که کالاهای این رژیم علاوه بر پیامدهای سوء اقتصادی، دارای پیامدهای منفی برای ملت مسلمان نیست هست و موجب انحرافات در جامعه اسلامی می‌شود.  

ساعدی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، در حوزه اقتصادی نیز خرید کالاهای صهیونیستی موجب سرازیر شدن ثروت کشورهای مسلمان به جیب دشمن اصلی اسلام و مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی می‌شود و او را بیش از پیش قدرتمندتر می‌کند.  

وی افزود: همانطور که گفتم خرید کالاهای صهیونیستی این رژیم را بیش از پیش قدرتمندتر می‌کند و از سوی دیگر باعث وابستگی هر چه بیشتر کشورهای مسلمان به دشمن اصلی‌شان می‌شود و این همان لطمه دیدن استقلال اقتصادی کشورهای مسلمان است.

نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حکام دیگر کشورهای اسلامی باید جمهوری اسلامی ایران را در مقابله با رژیم صهیونیستی الگوی خود قرار دهند و برای حفظ استقلال خود تقابل با این رژیم را در دستورکار داشته باشند.

ساعدی خاطرنشان کرد: امیدوارم بعضی از کشورهای اسلامی نیز در روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود با رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کنند و ما شاهد سیاست مستقل آنها در برابر این رژیم باشیم.

نظر شما