شناسهٔ خبر: 169441 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

متفکر آزاد: کاندیداها وقتی نتیجه انتخابات به نفعشان هم نیست به رای مردم احترام بگذارند

متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس گفت:‌ کسی که کاندیدای انتخابات می‌شود از قبل باید برای هر گونه رایی آماده باشد و بداند رأی مردم چه به نفع وی باشد و چه به نفع رقیب وی باشد، احترام بگذارد نه این که تا جایی انتخابات را بخواهد که به نفع وی است.

به گزارش «نماینده» روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات گفت: قاعده حکمرانی مطلوب ایجاب می‌کند که کاندیداها با علم به محدودیت‌ها و اختیارات ریاست  جمهوری و نیز توانمندی خود برای انجام این کار پا در عرصه و میدان بگذارند.

وی افزود: وقتی که کاندیداها با علم به محدودیت‌ها و اختیارات و نیز بر توانمندی خود وارد عرصه انتخابات شوند، دیگر برای کسب رأی دست به هر کاری نمی‌زنند و برای کسب رأی به تخریب دیگران و امثال آن متوسل نمی‌شوند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید در چارچوب قوانین و مقررات تعیین شده حرکت کنند و نباید اظهارات دشمن شاد کن داشته باشند.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از معیارهای مردم سالاری دینی است و نباید اجازه داد تا عده‌ای با غرض یا بی غرض به آن خدشه وارد کنند.

وی افزود: کسی که وارد عرصه انتخابات می‌شود و خود را در معرض رأی مردم قرار می‌دهد باید آمادگی پذیرش هر رایی را داشته باشد نه این که تنها رایی را بخواهد که به نفع وی است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: کسی که کاندیدای انتخابات می‌شود از قبل باید برای هر گونه رایی آماده باشد و بداند رأی مردم چه به نفع وی باشد و چه به نفع رقیب وی باشد، احترام بگذارد نه این که تا جایی انتخابات را بخواهد که به نفع وی است.

نظر شما