شناسهٔ خبر: 169417 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کاظمی: خدشه بر انتخابات، بر شاخه نشستن و بن بریدن است

حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: کسانی که به خاطر عدم تامین منافع‌شان، انتخابات را زیر سوال می‌برند، در واقع بر شاخه نشسته و بن را می‌برند.

به گزارش «نماینده» سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تاکیدان رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است و همواره بر تعیین سرنوشت مردم توسط خود مردم در انتخابات‌ها تأکید داشته است.

وی افزود: عده‌ای به خاطر این که منافع‌شان در انتخابات تأمین نمی‌شود، دست اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات و همچنین اصل انتخابات را زیر سؤال می‌برند که این کار، کار کاملا غلطی است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه فردی چنانچه منافع‌اش در انتخابات تأمین شود از آن حمایت کند و اگر منافع‌اش تأمین نشود اصل انتخابات را زیر سؤال ببرد، رفتار درستی نیست و باید همه افراد و جریانات سیاسی در برابر نتایج انتخابات رفتار منطقی داشته باشند.

کاظمی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در آستانه انتخاب‌ها چه در مورد مجلس و چه در مورد ریاست جمهوری بر این نکته که اصل انتخابات و دست اندرکاران آن نباید زیر سؤال روند و بر بحث حفاظت و راست از موضوع انتخابات تأکید داشته و دارند و این نشان از اهمیت بالای این موضوع دارد.

وی افزود: همه افراد جریانات سیاسی کشور ملتزم به قانون اساسی هستند و قانون اساسی برای همه فصل الخطاب است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی که قانون اساسی برای همه فصل الخطاب است و همگان بر آن التزام دارند، پس زیر سؤال بردن انتخابات توسط برخی افراد به واقع بر شاخه نشستن و بن بریدن و یا در کشتی نشستن و آن را سوراخ کردن است.

نظر شما