شناسهٔ خبر: 169377 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

واکنش یک نماینده به اظهارات ظریف و جهانگیری/ کسی که کار نمی‌کند راهی جز غوغا ندارد

هادی بیگی نژاد نماینده ملایر در مجلس گفت: انتشار فایل صوتی ظریف و ادعاهای جهانگیری در کلاب هاوس برای این است که حیات غوغازیست‌ها در غوغا سازی است،کسی که کار نمی‌کند راهی جز این ندارد.

به گزارش «نماینده» هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سالهای حدود ۱۳۷۹ بود که یک اصطلاح سیاسی در کشور رایج شد بنام غوغا زیست. عده ای که زندگی و حیاتشان وابسته به غوغا است. اینها همان غربگراهایی هستند که از سال ۷۶ فقط با تکیه بر روی نقاط ضعف رقیبشان رأی آورده‌اند.

وی در همین راستا افزود: رئیس دولت اصلاحات در ۷۶ با یک جریان سازی در مقابل هاشمی رأی آورد، در سال ۸۰ گریه کرد و گفت هر ۹ روز برای من یک بحران بوجود آوردند و نگذاشتند کار کنم، بعد ۸ سال ریاست جمهوری گفت من که کاره ای نبودم.

نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: طی ۸ سال ریاست جمهوری روحانی هم همین روند ادامه پیدا کرد، دائما گفتند اگر ما نبودیم ایران بدبخت میشد، جنگ میشد، مردم از فقر میمردند، وقتی قیمت دلار ده برابر شد گفتند اگر ما نبودیم هفده برابر میشد و ما بودیم که کنترل کردیم.

بیگی‌نژاد عنوان کرد: یکسره می‌گویند بابک زنجانی در صورتی که تاراج طلا و ارزی که دولت انجام داد دهها برابر زنجانی است. تازه بابک زنجانی زندان است و آقایان دولت راست راست راه می‌روند و علیه نظام موضع می‌گیرند.

نماینده مردم ملایر در مجلس، بیان کرد: حالا بعد از ۸ سال ریاست بر کشور و در اختیار داشتن تقریباً تمام امکانات کشور می‌گویند تقصیر ترامپ و مجلس و احمدی نژاد است. انتشار فایل صوتی ظریف و ادعاهای جهانگیری در شبکه اجتماعی کلاب هاوس برای این است که حیات این غوغا زیست‌ها در غوغاسازی است. کسی که کار نمی‌کند راهی جز غوغا ندارد.

نظر شما