شناسهٔ خبر: 169021 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سرعت واکسیناسیون مطلوب نیست/ضرورت افزایش کمی واکسیناسیون کرونای کادر درمان و بیماران صعب‌العلاج

میرمحمدی میبدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به افزایش شیوع کرونا گفت: سرعت واکسیناسیون مطلوب نیست و دولت باید نسبت به افزایش کمی واکسیناسیون کادر درمان، بیماران صعب‌العلاج و زمینه‌ای اقدام کند.

به گزارش «نماینده» سیدجلیل میرمحمدی میبدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به شیوع کرونا و مخصوصاً کرونای انگلیسی و ورود به پیک چهارم ضرورت اهتمام جدی برای افزایش کمی واکسیناسیون دارد به ویژه واکسیناسیون کادر درمان و بهداشت، بیماران صعب‌العلاج و زمینه‌ای باید در دستور قرار گیرد؛ سرعت واکسیناسیون مطلوب نیست.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزرای رفاه و اقتصاد گفت: قطع یارانه و کمک معیشتی تعداد قابل توجهی از مردم بدون دلیل منطقی موجب نارضایتی شده است لذا در فرمانداری‌ها باید حوزه‌ای تعریف شود تا مردم شکایات خود را در این زمینه مطرح و یا از دلایل آن مطلع شوند.

وی تصریح کرد: در جریان سیل سال گذشته تعدادی از قنوات تفت دچار آسیب جدی شدند، وزیر جهاد کشاورزی باید اعتبار مکفی در اختیار مردم قرار دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادور شد: هیأت رئیسه مجلس باید طرح دائمی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اعلام وصول و در دستور کار قرار دهد تا دولت در ماه‌های باقی مانده به این موضوع ورود کند.

نظر شما