شناسهٔ خبر: 168897 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

خاتمی در تذکر شفاهی؛

ضرورت اجرای دقیق و کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها/مذاکرات باید براساس تاکید بر رفع همه تحریم ها و راستی آزمایی باشد

اقدام راهبردی عضو کمیسیون بهداشت مجلس بر اجرای دقیق و کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، پیش از هرگونه مذاکره تاکید کرد.

به گزارش «نماینده» سیدمسعود خاتمی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۶اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را یکی از مصوبات افتخارآمیز مجلس دانست که اثرات مفیدی دارد و گفت: این قانون تاکید دارد کسانی که مذاکره می کنند چه در قالب ۱+۵ و چه ۱-۵ چه در راستای برجام و چه غیر از برجام، همه و همه باید در یک راستا صورت گیرد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مذاکرات همه باید براساس تاکید بر رفع همه تحریم ها و راستی آزمایی باشد و همچنین اجرای دقیق و کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مورد نظر ما است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه همه اظهارنظرها در راستای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها باید باشد، خاطرنشان کرد: اگر کسی غیر از آن عمل کند مطابق اصل ۸۲ با آن ها رفتار شده و دیگر نماینده کشور نخواهند بود.

نظر شما