شناسهٔ خبر: 168836 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو هیأت رئیسه مجلس: رئیس‌جمهور با اظهاراتش به دنبال دوقطبی‌سازی در جامعه است

حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رئیس‌جمهور با اظهاراتش از جمله برداشتن گام به گام تحریم‌ها به دنبال دوقطبی‌سازی در جامعه است و می‌خواهد اینگونه القا کند که عده‌ای طرفدار مذاکره و عده‌ای به دنبال تحریم‌ها هستند.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره برداشته شدن گام به گام تحریم‌ها توسط آمریکا گفت:‌ رئیس‌جمهور با اینگونه اظهاراتش به دنبال دوقطبی‌سازی در جامعه است.  

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور سعی دارد با این اظهاراتش اینگونه القا کند که عده‌ای به دنبال مذاکره و برداشته شدن تحریم‌ها هستند و عده‌ای هم مخالف این موضوع و خواستار ادامه تحریم‌ها هستند.  

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: رئیس‌جمهور در اکثر اظهاراتش به دنبال سفسطه است و یک جمله درست را با یک جمله غلط ممزوج می‌کند و نتیجه‌گیری خود را از این کار دارد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: برداشته شدن گام به گام تحریم‌ها به هیچ‌وجه سیاست جمهوری اسلامی ایران نیست و این موضوع در قانون مصوب مجلس مبنی بر اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نیز تصریح شده است.  

وی افزود: ما زمانی تعهداتمان در برجام را از سر خواهیم گرفت که طرف غربی کاملاً تحریم‌ها را بردارد و ما این اقدام آنها را راستی‌آزمایی کنیم و در این صورت است که ما تعهداتمان در برجام را از سر خواهیم گرفت.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: رئیس‌جمهور به دنبال آن است تا خود را حامی رفع تحریم‌ها نشان دهد و مخالفان برداشته شدن گام به گام تحریم‌ها حامی اصلی تحریم‌ها و عامل اصلی مشکلات معیشتی مردم معرفی کند.

نظر شما