شناسهٔ خبر: 168621 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اختصاص سهمیه واکسن به استان خوزستان ضروری است/ کرونا در خوزستان اوج گرفته است

کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: از آنجا که هزینه درمان و بستری بیماران کرونا بسیار بالا است، کاهش تعرفه‌ها یا رایگان کردن خدمات درمانی برای افراد مبتلا به این بیماری ضروری است.

به گزارش «نماینده» سیدکریم حسینی در نشست علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه ۱۱ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: وضعیت کرونا در استان خوزستان و اجرای محدودیت‌ها مردم را با مشکلات متعددی مواجه کرده است لذا از تمامی مراجع تصمیم‌گیرنده درخواست داریم در مصوبات خود زحمت و دلهره و اضطراب مردم را بیشتر نکنند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که هزینه درمان و بستری بیماران کرونا بسیار بالا است، کاهش تعرفه‌ها یا رایگان کردن خدمات درمانی برای افراد مبتلا به این بیماری ضروری است؛ هر چند کمک‌های وزارت بهداشت و درمان خوب بوده اما باید بیشتر شود.

وی بر ضرورت افزایش کمک‌های مالی و تجهیزات بیمارستانی به ویژه دستگاه‌های اکسیژن‌ساز تأکید کرد و گفت: پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل زحمت‌کش و ایثارگر بهداشت و درمان و تخصیص سهمیه واکسن به استان خوزستان ضروری است.

حسینی افزود: همچنین تصمیمات خلق‌الساعه در خصوص کاهش ۷۰ درصدی پروازهای استان خوزستان بسیار نابجا است و باید سریعاً تجدیدنظر شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به رئیس جمهور و وزیر نیرو بیان کرد: داستان تکراری انتقال آب با طرح‌های غیرعلمی و غیرمنطقی و ناعادلانه از سرچشمه‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری بسیار غلط است و باعث ناراحتی بیشتر مردم استان خواهد شد.

نظر شما