شناسهٔ خبر: 168272 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آمریکایی‌ها تا سوم اسفندماه برای لغو تحریم‌ها فرصت دارند

محمدحسن آصفری در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: آمریکایی‌ها تا سوم اسفندماه برای لغو تحریم‌ها فرصت دارند، در غیر این صورت اجرای پروتکل الحاقی متوقف خواهد شد.

به گزارش«نماینده» محمد حسن آصفری به اظهارات مقامات وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه« ایران باید از گام‌های خطرناکی که برداشته عقب نشینی کند» گفت: آمریکایی‌ها به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و همین بدعهدی‌ها باعث شد تا ما تصمیماتی را در خصوص غنی‌سازی اورانیوم اتخاذ کنیم که قطعا به نفع آمریکا نخواهد بود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: اتفاقا؛ این آمریکایی‌ها هستند که باید دست از بازی خطرناک بردارند و به برجام بازگردند و تحریم‌ها را لغو کنند.

جمهوری اسلامی با اجرای پروتکل الحاقی می‌خواست به دنیا بفهماند که اهل مذاکره و تعامل است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی با اجرای پروتکل الحاقی می‌خواست به دنیا بفهماند که اهل مذاکره و تعامل است، اما آمریکا با خروج خود از برجام نشان داد که هیچ اعتقادی به مذاکره ندارد.

وی تاکید کرد: رفتارهای ایالات متحده باعث شده که ما تلاش‌های خود را برای تامین سوخت هسته‌ای شروع کنیم و این موضوع مهم را نیز ملت خواستارند.

دولتمردان فعلی آمریکا نباید اسیر شیطنت‌های اسرائیل و عربستان قرار بگیرند

آصفری به قانون مصوب مجلس اشاره کرد و گفت: کشورهای اروپایی و آمریکا اگر تا سوم اسفند ماه سال جاری تصمیم خود را درباره لغو تحریم‌ها اتخاذ نکنند، ایران اسلامی اقدام بیشتری را در باب مسائل هسته‌ای  در قالب NPT انجام خواهد داد.

نماینده مردم اراک، محلات و کمیجان در مجلس افزود: دولتمردان فعلی آمریکا نباید اسیر شیطنت‌های اسرائیل و عربستان قرار بگیرند و سیاست‌های شکست خورده ترامپ را کنار بگذارند.

نظر شما