شناسهٔ خبر: 168182 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در صدور مجوز و تامین اعتبار حق لباس نیروهای خدماتی آموزش و پرورش تسریع کنند

وحیدی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از اینکه نیروهای خدماتی و سرایداران آموزش و پرورش در مدارس از کمترین افزایش حقوق در دو سال گذشته برخوردار شده‌اند، گفت: انتظار می‌رود سازمان امور اداری و استخدامی در صدور مجوز و سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار پرداخت حق لباس این قشر تسریع کنند.

به گزارش«نماینده» محمد وحیدی با انتقاد از اینکه نیروهای خدماتی و سرایداران آموزش و پرورش در مدارس از کمترین افزایش حقوق  در دو سال گذشته برخوردار شده‌اند، گفت: علیرغم تلاش‌ها و زحمات صادقانه این قشر خدوم و تاثیرگذار کمترین افزایش حقوق در مورد آنها اعمال شده است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی افزود: حتی مزایای حداقلی آنان هم در رابطه با حق لباس حذف شد که در پی انتقال این موضوع به وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی و قول مساعد صورت گرفته مقرر شد این مشکل مرتفع شود و این افراد از مزایای قانونی و افزایش منطقی برخوردار  شوند.

وی ادامه داد: البته لازمه تحقق این موضوع صدور مجوز لازم از سوی کمیته حقوق و دستمزد در سازمان امور اداری و استخدامی کشور و تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور بوده که امیدوار است مسئولان ذیربط در انجام و تحقق آن تسریع کنند.

نظر شما