شناسهٔ خبر: 167423 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مدیریت کشور سفارشی و توصیه ای شده است/ دولت به فکر فعال کردن بازارچه های مرزی باشد

رضا زاده نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: کشور منابع و ثروت دارد، ولی ما مشکل مدیریت در کشور داریم. مدیریت کشور متاسفانه سفارشی و توصیه ای است.

به گزارش «نماینده» یعقوب رضازاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن سلام و احترام به ساحت مقدس امام زمان (عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری گفت: به مردم شریف ایران به ویژه مردم سلماس درود و سلام می فرستم.

نماینده مردم سلماس ادامه داد: نمایندگان محترم؛ ۶ ماه است که از ماموریت ما سپری شده و برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ۶ جلسه وقت گذاشته شده است. آیا این زمان برای حل معیشت مردم، مسکن، اقتصاد، تورم افسارگسیخته و وضعیت اسفناک شهرهای مرزی کشور گذاشته شده است؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آیا دولت به فکر تجارت مرزی و فعال کردن بازارچه های مرزی مخصوصاً بازارچه مرزی کوزه رش سلماس است؟

وی با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: دولت محترم؛ چه موفقیتی در بودجه سال ۹۹ داشتید، تا آنجا که می دانیم حدود ۱۰ درصد از بودجه را توانستید محقق کنیدو متاسفانه سهم استان ها و شهرستان های مرزی دراین موضوع ناکافی بوده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس تاکید کرد: تذکراتی که با رئیس جمهور و سایر وزرا داده شده تا چه اندازه توانسته مشکلات مردم را حل کند. برای سدهای حوزه انتخابیه، بیمارستان سلماس و منطقه ویژه اقتصادی چه کاری انجام داده اید؟

رضازاده بیان کرد: کشور منابع و ثروت دارد، ولی ما مشکل مدیریت در کشور داریم. مدیریت کشور متاسفانه سفارشی و توصیه ای است.

برچسب‌ها:

نظر شما