شناسهٔ خبر: 167342 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مخالفت کمیسیون کشاورزی با پیشنهاد افزایش آب‌بهای چاه‌های کشاورزی در لایحه بودجه

سعیدی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، گفت: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به وزارت نیرو اختیار داده شده بود که به ازای هر متر مکعب آب علاوه بر آب‌بهاء ۲۰ تومان از کشاورزان دریافت شود که کمیسیون کشاورزی با آن مخالفت کرد.

به گزارش «نماینده» معین الدین سعیدی در خصوص تشریح نشست (یکشنبه ۳۰ آذرماه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: نشست به صورت کامل به بررسی پیشنهادات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به بخش‌های کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اختصاص داده شد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا کنون حدود ۴۰۰ پیشنهاد در لایحه بودجه سال آینده به کمیسیون کشاورزی ارائه شده است، ادامه داد: در نشست کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی بخش اول پیشنهادات نمایندگان در لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کلیه پیشنهادات ارائه شده کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد و اصلاحات لازم انجام می‌شود، عنوان کرد: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به وزارت نیرو اختیار داده شده بود که به ازای هر متر مکعب آب علاوه بر آب‌بهاء ۲۰ تومان از کشاورزان دریافت شود که کمیسیون کشاورزی با آن مخالفت کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: علی رغم مشکلات ساختاری که لایحه بودجه ۱۴۰۰ دارد، اعتقاد داریم که در بخش کشاورزی مطالبات بهره برداران تا حدودی تامین و این حوزه پررنگ‌تر دیده شده است.

نظر شما