شناسهٔ خبر: 167252 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

توانمندی بخش‌های مختلف کشور حاصل پویایی صنعت حمل و نقل و تلاش‌های بی‌دریغ رانندگان است

طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس کارآمدی و توانمندی بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، خدماتی و اجرای طرح‌های توسعه و عمران کشور و حوزه انتخابیه را مرهون پویایی و بالندگی صنعت حمل و نقل و زحمات بی دریغ رانندگان دانست.

به گزارش «نماینده» محمدطلا مظلومی آبرزگه نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پیامی ۲۶ آذر ماه روز ملی حمل و نقل و رانندگان را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

۲۶ آذرماه سال ۶۲ یادآور روزی است که با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در پشتیبانی از خطوط مقدم جبهه و تامین مایحتاج عمومی کشور به نام روز ملی حمل و نقل و رانندگان نام گرفته و زمینه ساز تحول درصنعت حمل ونقل کشور شده است.

صنعت حمل و نقل به عنوان زیر ساخت توسعه، عامل مهم تحرک بخشی اقتصاد است و کارآمدی و توانمندی آن توسعه همه جانبه کشور را موجب خواهد شد به گونه ای که بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد گسترش فعالیت ها و اثربخشی بیش از پیش صنعت بزرگ حمل و نقل در حوزه های مختلف اقتصادی هستیم.

پرواضح است که کارآمدی و توانمندی بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، خدماتی و اجرای طرح های توسعه و عمران کشور و بالطبع حوزه انتخابیه، مرهون پویایی و بالندگی صنعت حمل و نقل و زحمات بی دریغ رانندگان عزیز است.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت ( ۲۶ آذر) روز حمل و نقل و رانندگان را به تمامی فعالان این عرصه و یادآور تلاش ها، مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و فعالیت شبانه‌روزی صنعت حمل و نقل کشور و نقش‌آفرینی رانندگان در بخش‌های مختلف تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه احدیت سلامتی، تندرستی، موفقیت و خیر و برکت و مجاهدت برای نیل به توسعه پایدار و خدمت به جامعه اسلامی در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آرزومندم.

نظر شما