شناسهٔ خبر: 167087 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

باید فضا را برای مفسدان ناامن کرد

بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:باید شرایطی در کشور ایجاد شود که فساد رخ ندهد و فضا برای فاسدین ناامن شود.

به گزارش «نماینده»، علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تدوین طرح حمایت از افشا کنندگان فساد از سوی نمایندگان، گفت: این  طرح در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در حال بررسی شدن است.

وی با بیان اینکه باید برای مقابله با فساد در کشور  قوانین مدونی مصوب کرد، ادامه داد: در طرحی که از سوی نمایندگان تدوین شده است، مشوق‌های خوبی برای افشا کنندگان فساد در دستگاه های دولتی در نظر گرفته شده است.

نماینده ساری در مجلس با بیان اینکه این طرح به مبارزه با فساد کمک می کند اضافه کرد : باید شرایطی در کشور ایجاد شود که فساد رخ ندهد و فضا برای فاسدین ناامن شود. یکی از راه های مبارزه با فساد و ناامن کردن شرایط برای مفسدین جامعه در حوزه های مختلف همین بحث هایی است که باید در کشور رخ دهد بنابراین قانون یکی از راهکارها است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه باید از طریق قانونی از افرادی که فسادی را افشا می کنند حمایت کرد، اظهار داشت:البته نباید در راه افشا فساد افراط و تفریط داشت و همه مدیران کشور را فاسد تلقی کرد باید از طریق دستگاه های نظارتی فرهنگ سازی برای مقابله با فساد ایجاد کرد.

نظر شما