شناسهٔ خبر: 166725 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نگاه به غرب، اقتصاد را زمین‌گیر می‌کند

غضنفر آبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: نگاه به غرب، اقتصاد ما را زمین‌گیر می‌کند و برای حل مشکلات باید روحیه بسیجی داشته و به ظرفیت داخلی توجه کنیم.

به گزارش «نماینده»،حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی یک جریان سالم، انقلابی و خستگی ناپذیر است و توجهی به حواشی و اهانت‌ها ندارد و کار خود را پیش می‌برد.

وی بیان کرد: بسیج در همه موضوعات و به ویژه حوادث کشور حضور دارد و نیروهای بسیجی در سخت‌ترین شرایط به مردم خدمت رسانی می‌کنند و به ویژه در حوادث غیرمترقبه بسیج پیشتاز خدمت رسانی به ملت است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفکر بسیجی معتقد به تلاش برای حل مشکلات کشور است و ما اگر در این سال‌ها در مقابل آمریکا و مستکبران جهان ایستاده‌ایم به دلیل داشتن تفکر بسیجی بوده است و این تفکر راهکار برون رفت از مشکلات کشور را تکیه بر توانایی‌های داخلی خودمان می‌داند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تفکر بسیجی معتقد به خودباوری، تلاش، فعالیت و نگاه به ظرفیت‌های درونی برای حل مشکلات کشور است و در مقابل تفکر منحط و ذلیلانه دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه ما نباید به ظرفیت‌های درونی خودمان توجه کنیم و با نگاه به بیرون، مشکلات کشور حل و فصل می‌شود.

غضنفر آبادی تصریح کرد: طرفداران تفکر لیبرال با بهانه جویی، تنبلی و کم کاری معتقد هستند که تنها راه حل مشکلات ما در خارج از کشور است که این تفکر کاملاً ذلیلانه است و جلوی پیشرفت و توسعه کشور را می‌گیرد.

وی متذکر شد: ما در زمان جنگ حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز با تکیه بر توان داخلی و با روحیه بسیجی، توانسته‌ایم به اوج شکوفایی در عرصه دفاعی و نظامی برسیم و امروز کشور ما موشک‌های نقطه زن و پهپادهای بسیار دقیق دارد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه باید هوشیار و بیدار باشند و بدانند که تنها راه نجات کشور در شرایط فعلی داشتن تفکر و روحیه بسیجی است و برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور باید کار و فعالیت کرد و طرفداران تفکر لیبرال باید بدانند که نگاه به غرب، اقتصاد ما را زمین گیر می‌کند و باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی مشکلات کشور را حل و فصل کرد.

نظر شما