شناسهٔ خبر: 166368 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رئیس اورژانس کشور به کمیسیون بهداشت مجلس گزارش می‌دهد

کمیسیون بهداشت رئیس اورژانس کشور در خصوص اقدامات و برنامه‌های آتی آن سازمان در هفته آتی به کمیسیون بهداشت مجلس گزارش می‌دهد.

به گزارش «نماینده»  کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه (۲۵ و ۲۷ آبان ماه) تشکیل جلسه می‌دهد.

استماع گزارش رئیس اورژانس کشور در خصوص اقدامات و برنامه‌های آتی آن سازمان و همچنین بررسی لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبوردهندگان غیرمجاز افراد از مرز کشور و لایحه رسیدگی به جرائم اطفال و نوجوانان در دستور کار روز یکشنبه ( ۲۵ آبان ماه)  کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار دارد.

همچنین دستور کار روز سه شنبه (۲۷ آبان ماه) کمیسیون بهداشت مجلس استماع گزارش رئیس کمیته طب سنتی در خصوص اثر بخشی طب سنتی در پیشگیری و درمان بیماری‌ها خصوصا بیماری کرونا و برشی آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور است.

گفتنی است، کمیته غذا و دارو با هدف بررسی پیش نویس طرح جامع غذا و دارو روز یک شنبه، کمیته طرح‌ها و لوایح به منظور بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار و بررسی لایحه حمایت از حقوق افراد مبتلا به اختلالات روانی روز دوشنبه و کمیته هلال احمر نیز با هدف بررسی پیش‌نویس اصلاح اساسنامه هلال احمر روز سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهند.

نظر شما