شناسهٔ خبر: 166258 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

واداده‌های داخلی حیثیت کشور را فدای آمریکا نکنند

پژمانفر// رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در داخل کشور ما تعدادی افراد واداده وجود دارند که می‌خواهند همه حیثیت کشور را قربانی آمریکا و خواسته‌هایش کنند.

به گزارش «نماینده»،حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهار داشت: تاریخ دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در آمریکا نشان می‌دهد که آنها دو لبه قیچی هستند و برای اینکه بتوانند به اهداف پلید و استعماری خودشان برسند هر اقدامی هر چند غیرانسانی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، سیاست‌های خصمانه دموکرات‌ها و جمهوری خواهان نسبت به کشورمان هیچ تغییری نکرده و همواره پابرجا بوده است، تصریح کرد: انتخاب بایدن به عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا صرفاً مصرف داخلی برای خودشان دارد و آنان با راه انداختن بازی پلیس خوب و پلیس بد، سعی کردند که در انتخابات کشورشان مشارکت ایجاد کنند.

عده‌ای واداده تمام حیثیت کشور را قربانی آمریکا می‌کنند

پژمانفر با بیان اینکه سگ زرد برادر شغال است و برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی رئیس جمهور آمریکا باشد، تصریح کرد: دموکرات و جمهوری‌خواه سر و ته یک کرباس هستند. در دوره ریاست‌جمهوری باراک اوباما بیشترین تحریم‌ها علیه کشورمان اعمال شد و در دوران ترامپ نیز بیشترین پرخاشگری‌ها علیه کشورمان صورت گرفت.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطمئناً در این چهار سال پیش رو هم آمریکایی‌ها به دنبال اعمال فشار به کشورمان خواهند بود، گفت: جای تاسف دارد که در داخل کشور ما تعدادی افراد واداده وجود دارد که می‌خواهند همه حیثیت کشور را قربانی آمریکا و خواسته‌هایش کنند و همواره دنبال آن هستند که رضایت آمریکا را کسب کنند اما باید به هوش باشند و این نگاه را کنار بگذارند.

باید در مقابل زورگویی‌های آمریکا بایستیم

وی بیان کرد: مطمئناً ما باید همواره روی مبانی و اصول اساسی جمهوری اسلامی استقامت داشته باشیم و پافشاری کنیم و بدانیم که باید در مقابل زورگویی‌های همه کشورهای مستکبر و در راس آن آمریکا بایستیم.

پژمانفر با اشاره به اینکه برای حل مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی باید به ظرفیت‌های داخلی خودمان توجه کنیم، اظهار داشت: ما باید به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در داخل کشور خودمان داریم توجه کنیم تا مشکلات اقتصادی و معیشتی حل و فصل شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما چندین میلیون جوان تحصیلکرده داریم که دولتمردان باید به آنان توجه کنند و بدانند که این نیروهای انسانی تهدید برای کشور نیستند بلکه یک فرصت طلایی برای کشور هستند و باید زمینه مشغول شدن این افراد در عرصه تولید را جهت و پاسخ دادن به نیازهای جامعه فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما باید موانع را از جلوی پای جوانان که بسیار باانگیزه هستند برداریم، تصریح کرد: این جوانان همواره نشان داده‌اند که بدون تکیه بر عوامل خارجی اقدامات معجزه آسایی با تکیه بر توان داخلی کشور انجام می‌دهند و توانایی‌های خود را در عرصه‌های گوناگون از جمله اقتصاد، صنعت و تولید نشان داده‌اند و دغدغه اصلی آنان، خودکفایی کشور است.

نظر شما