شناسهٔ خبر: 166116 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تسخیرلانه جاسوسی ماهیت واقعی زمامداران واشنگتن را آشکار کرد

کاظم موسوی اردبیل سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: تسخیرلانه جاسوسی آمریکا ماهیت پنهان شده زمامداران واشنگتن را بیش از پیش آشکار کرد.

به گزارش «نماینده» سیدکاظم موسوی با اشاره به فرارسیدن سیزده آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: در یوم الله سیزدهم آبان ۵۷، دانش آموزان کشورمان با شعارهای کوبنده و مشت های گره کرده، پایه های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم با بیان اینکه سیزدهم آبان حاوی اتفاقات مهم در طول تاریخ انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیرلانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سه واقعه تاریخی است که از حافظه تارخ و ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز پاک نمی شود.

وی با بیان اینکه یک سال بعدازکشتار دانش‌آموزان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به همت دانشجویان پیرو خط امام اتفاق افتاد، ادامه داد: تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در تهران و گروگان‌گیری جاسوسان کاخ سفید، تنها یک حادثه سیاسی درحد تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبود؛ بلکه آغاز تحولی عمیق در منطقه بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه استکبار جهانی با توطئه های مختلف اعم از سخت افزاری و نرم افزاری تلاش می کند تا نقش جوامع اسلامی را در جهان کمرنگ کنند، مطرح کرد: باتوجه به اقدامات استکبار جهانی در جهت توطئه و براندازی کشورهای مختلف؛ ضرورت شناخت دشمنان در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی که به دنبال استثمار و استعمار سایر کشورهای جهان هستند، احساس می شود.

موسوی با بیان اینکه تسخیرلانه جاسوسی آمریکا ماهیت پنهان شده زمامداران واشنگتن و گردانندگان سیاست خارجی آمریکا را بیش از پیش آشکار کرد، ادامه داد: مردم هوشیار و آگاه ایران به جهانیان بارها ثابت کرده اند تحریم، تهدید و زورگویی دیگر نتیجه نخواهد داد و ایران اسلامی با تکیه برجوانان مومن خود رو به پیشرفت است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تاکید کرد: مردم ایران اسلامی از سیزده آبان سال ۵۷ تاکنون دشمنان را مایوس کرده و به دنیا اعلام کرده اند که استقلال و عدم وابستگی به غرب می تواند موجب دستیابی به عزت شود

نظر شما