شناسهٔ خبر: 166079 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کمیسیون آموزش با تمدید کنکور نظام قدیم موافقت کرد/ ارجاع نامه موافقت به وزارت علوم

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس از قرائت گزارش این کمیسیون درباره تمدید کنکور نظام قدیم خبر داد و گفت: در این نشست اعضای کمیسیون با تمدید کنکور نظام قدیم موافقت کرده و نامه‌ای به وزارت علوم مبنی بر اجرای نظر مجلس ارسال شده است.

به گزارش «نماینده» احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه ۱۱ آبان) این کمیسیون با موضوع تمدید کنکور نظام قدیم اظهار داشت: من از طرف کمیسیون آموزش مجلس مامور پیگیری و تدوین گزارشی درباره میزان داوطلبان نظام قدیم در کنکور و همچنین بررسی تمدید حضور داوطلبان نظام قدیم شده‌ام.

وی با بیان اینکه پس از تهیه گزارشی درباره تمدید کنکور نظام قدیم ماموریتم پایان پذیرفت. این در حالی است که در جلسه عصر امروز این کمیسیون قرائت شده و اعضای کمیسیون آموزش با متن این گزارش مواقت کردند و بر همین اساس کمیسیون آموزش مجلس قرار است نامه‌ای را به وزیر علوم ارسال کرده و نظر کمیسیون مبنی بر تمدید کنکور نظام قدیم را به اطلاع این عضو کابینه برساند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد:‌مجلس شورای اسلامی از وزارت علوم انتظار دارد موضوع تمدید کنکور نظام قدیم به سرانجام رسیده و دستورات لازم برای اجرای این مهم از سوی غلامی وزیر علوم هر چه سریع‌تر صادر شود.

نظر شما