شناسهٔ خبر: 166036 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حناچی به دلیل آسیب درختان مجاور اردوگاه منظریه تذکر گرفت

حناچی عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به شهردار پایتخت به دلیل آسیب به درختان مجاور ارودگاه منظریه گفت:‌ سازمان بوستان‌ها باید تهیه شناسنامه برای این اردوگاه را به سرانجام برساند.

به گزارش «نماینده»  ، آرش حسینی‌میلانی در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار تهران اظهار داشت:‌ برپایی سایت برف‌روبی و انباشت نمک در محوطه اردوگاه منظریه تهران در حال حاضر سبب مشکلاتی شده در حالی که حفظ اردوگاه منظریه برای شهر تهران مهم است و از محدوده پیوسته‌های سبز شهر تهران محسوب می شود.

وی گفت: صیانت و حفاظت از فضای سبز اردوگاه شهید باهنر جزو اولویت‌ها است و مدیریت شهری باید حساسیت و اهتمام لازم را در جهت حفظ آن داشته باشد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:  در روزهای گذشته شهرداری ناحیه ۴ منطقه یک اقدام به برپایی سایت برف‌روبی در قسمت غربی اردوگاه منظریه کرده است و در سال ۹۷ نیز انتشار غبار نمک و احداث سایت برف‌روبی در این مکان سبب آسیب جدی به ۴۰ اصله درخت شد ولی متأسفانه دوباره شاهد تکرار این اتفاقات هستیم.

میلانی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت حفاظت از فضای سبز در پایتخت به حناچی تذکر می‌دهم در اسرع وقت نسبت به رفع خطر از درختان این اردوگاه اقدام کند و سازمان بوستان‌ها نیز تکلیف بر زمین مانده تهیه شناسنامه برای این اردوگاه را به سرانجام برساند و گزارش این موضوع به شورای شهر ارسال شود.

نظر شما