شناسهٔ خبر: 166015 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهیدان نواب و تندگویان تا بهار ۱۴۰۰

افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان نواب و تندگویان در فصل بهار به بهره برداری می رسد، گفت: پرروژه‌هایی که در این دوره به مرحله افتتاح نمی‌رسد، هم کلنگ زنی شود.

به گزارش «نماینده»، افشین حبیب زاده رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اسلامی شهر تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهیدان تندگویان و انواع پروژه‌های عمرانی شهر تهران وجود دارد ابراز داشت و پروژه‌های با متوسط هستند که در حوزه پروژه‌های کوچک مقیاس تا به حال ۶۴ پروژه در سطح منطقه ۱۶ تهران به مرحله اجرا رسیده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی پروژه‌ای با مقیاس متوسط را پروژه‌های مهم‌تری از پروژه‌های کوچک مقیاس عنوان کرده بود و گفت: این نوع پروژه ها در منطقه ۱۶ در وضعیت مناسبی است اما در برخی مناطق اجرای پروژه‌های مقیاس متوسط قرار داریم با مشکلات منابع مالی مواجه است که با تدابیر شهرداری با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

حبیب زاده گروه دوم پروژه‌های عمرانی شهر تهران را مربوط به پروژه‌های فرامنطقه‌ای دانست و گفت: مجری این پروژه‌ها معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران هستند که یکی از این پروژه‌ها پروژه تقاطع غیر همسطح میان بزرگراه شهیدان و تندگویان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مطالعات این پروژه نشان می‌دهد ۳۰ درصد از حجم ترافیک منطقه با احداث آن کاهش خواهد یافت اظهار داشت: از لحاظ زیست محیطی نیز با احداث این پل، با کاهش ۳۹ کیلوگرمی تولید آلاینده‌ها در حدود یکسال مواجه خواهیم شد.

حبیب زاده با بیان اینکه این پروژه در دوره فعلی مدیریت شهری در فصل بهار به پایان خواهد رسید تاکید کرد: اما پروژه‌هایی که در این دوره افتتاح نمی‌شود هم لازم است که به مرحله گلنگ زنی برسد، تا تاثیرات خود را در منطقه داشته باشند و در دوره‌های بعدی مدیریت شهری به مرحله اجرا برسد.

نظر شما