شناسهٔ خبر: 165782 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ربط دادن مسائل اقتصادی به انتخابات آمریکا توهین به شعور ملت است

ساعدی نماینده دشت آزادگان در مجلس گفت: ربط حل مشکلات اقتصادی به انتخابات آمریکا توهین به شعور ملت است و بعضی از مسئولان دولتی با این کار به دنبال سرپوش گذاشتن بر اشتباهات خود هستند.

به گزارش  «نماینده»  قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ربط دادن حل مشکلات اقتصادی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توهین به شعور ملت است.

وی افزود: بعضی از مسئولان دولتی با ربط دادن این دو مسئله به یکدیگر به دنبال سرپوش گذاشتن به اشتباهات و ناکارآمدی‌های خود هستند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس اظهار داشت: تنها بخش اندکی از مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها است و بخش عمده آنها مربوط به مسائل داخلی و سومدیریت‌ها در این حوزه است که باید مرتفع شود.

ساعدی خاطرنشان کرد: مشکل امروز مردم ما تحریم نیست بلکه فقدان نظارت و کنترل بر بازار است که باعث این تلاطم‌ها در حوزه قیمت کالاها شده است.

وی افزود: از سوی دیگر عمده کالاهای مورد نیاز مردم ما کالاهای تولید شده در داخل است نه کالاهای خارجی که بخواهد تحریم بر ما فشار وارد آورد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس اظهار داشت: علاوه بر این خط مشی و سیاست‌های قوه مجریه در آمریکا مشخص شده و رئیس جمهور تنها مجری است و اینگونه نیست که با تغییر رئیس جمهور سیاست‌های این کشور تغییر کند بلکه هر رئیس جمهور ادامه دهنده مسیر رئیس جمهور قبلی است.

ساعدی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم عمده مشکلات اقتصادی ما در حوزه داخلی است و باید تلاش دولتمردان در جهت رفع این مشکلات معطوف شود.

نظر شما