شناسهٔ خبر: 165081 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

روحانی برای حضور در جلسه رأی اعتماد وزیر صمت تابع ستاد کرونا است

امیری/2 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور برای حضور در جلسه رأی اعتماد به وزیر صمت در مجلس، تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش «نماینده»،حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در رابطه با وضعیت فعلی وزارت صمت اظهار داشت: بخش‌های قابل توجهی از موضوعاتی که به کالاهای اساسی و نیازمندی‌های مردم در بخش تولید، صنعت و معدن مربوط می شود به ویژه در سال جهش تولید که رهبر انقلاب اسلامی نامگذاری کرده‌اند توسط وزارت صمت امکانپذیر است.

وی عنوان کرد: قطعا رای بالا به علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می‌تواند وی را در انجام وظایفش دلگرم‌تر کند و از عهده مشکلاتی که حل آنها بستگی به وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد، برآید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در رابطه با حضور رییس‌جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صمت تاکید کرد: حضور رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی، به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد.

امیری اضافه کرد: اگر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بر حضور رییس‌جمهور در جلسه رای اعتماد باشد ایشان شرکت می‌کنند و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا نظر دیگری داشته باشد، رئیس‌جمهور مقید است که از مصوبات ستاد تبعیت کند و اینکه رئیس جمهور در این جلسه به صورت ویدیو کنفرانس شرکت کنند بستگی به توافق ما با مجلس شورای اسلامی دارد.

وی در پایان تصریح کرد: فکر نمی‌کنم از جهت شرکت رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد به شکل ویدئوکنفرانس مشکلی وجود داشته باشد اما این موضوع بستگی به توافق دولت و مجلس شورای اسلامی دارد اما رئیس جمهور برای حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

نظر شما