شناسهٔ خبر: 164642 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تذکر به وزیر کار در مورد آمار بالای شکایت از این وزارتخانه به دیوان عدالت اداری

نصرالله پژمانفر در حاشیه بازدید از سایت نماینده تذکر به وزیر کار در مورد آمار بالای شکایت از این وزارتخانه به دیوان عدالت اداری

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خاطر آمار بالای شکایت مردمی از این وزارتخانه و همچنین سازمان تامین اجتماعی تذکر داد.

متن کامل تذکر نماینده مشهد به وزیر کار به شرح زیر است:                                                                                                         

خلاصه تذکر:

چرا سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار در سال گذشته رتبه اول شکایات مردمی به دیوان عدالت اداری را با ۶۵ هزار شکایت داشته است؟ این موضوع نشان دهنده موانع فراوانی است که سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار برای رونق تولید ایجاد کرده اند.

شرح تذکر:

سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار در سال گذشته رتبه اول شکایات مردمی به دیوان عدالت اداری را با ۶۵ هزار شکایت داشته­اند. این موضوع نشان دهنده موانع فراوانی است که سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار برای رونق تولید ایجاد کرده­اند. این روند در سال­های گذشته باعث ایجاد هزینه های مستقیم و غیر مستقیم زیادی برای تولیدکنندگان شده است. لذا ضروری است علت این شکایات هر چه زودتر بررسی و اقدام عاجل مبذول گردد. با توجه به گزارش های فراوان نسبت به مشکلاتی که سازمان تامین اجتماعی برای تولیدکنندگان به وجود آورده است، لازم است تدبیری صورت گیرد تا این مشکلات حل شود و قدمی در راه رونق تولید برداشته شود.

نظر شما