شناسهٔ خبر: 164641 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

لزوم اصلاح سیستم فاضلاب شهرک‌های طالقانی و رجایی/ پتروشیمی ماهشهر، پروژه‌های راهبردی را در اولویت پیگیری قرار دهد

حبیب آقاجری، نماینده مردم استان خوزستان در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» نماینده مردم در مجلس بابیان اینکه اصلاح سیستم فاضلاب شهرک‌های طالقانی و رجایی الزامی است، گفت: پتروشیمی ماهشهر، پروژه‌های  راهبردی را در اولویت پیگیری قراردهد.

 به گزارش  «نماینده» حبیب آقاجری درباره  اهمیت صنایع پتروشیمی در ایجاد فرصتهای اشتغال پایدار  برای جوانان در این حوزه انتخابیه، خاطرنشان کرد: انتظار ما از کمیته توسعه شهرستان بندر ماهشهر این است که در کنار شورای راهبردی صنایع پتروشیمی به مسئله اشتغالزایی و محرومیت زدایی در منطقه بپردازد و همچنین لازم است، فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز با همکاری مسئولین اجرایی شده تا زمینه اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر ایجاد شود.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع آب و فاضلاب از مهمترین موضوعات شهرستان بندر ماهشهر است؛ در شهرک طالقانی و شهرک رجایی به دلیل وجود کانال‌های روباز هر ساله شاهد حوادث ناگواری هستیم بنابراین انتظار ما از شورای راهبردی این است که فاضلاب این دو شهرک را ساماندهی و شبکه فاضلاب شهری ایجاد کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شورای راهبردی ایستگاه راه آهنی مناسب و بزرگ ایجاد کرده است که توقع داریم با همکاری نهادهای مربوط قطار بندر ماهشهر و بندرامام خمینی به تهران و مشهد نیز در این ایستگاه راه اندازی شود.

عضو کمیسیون انرژِی مجلس با بیان اینکه اصلاح سیستم فاضلاب شهرک‌های طالقانی و رجایی الزامی است، یادآور شد: پتروشیمی ماهشهر، پروژه‌های راهبردی  را در اولویت پیگیری قرار دهد.

نظر شما