شناسهٔ خبر: 164496 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حدادی: دود خیانت امارات به جهان اسلام به چشم خودش خواهد رفت

حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: امارات متحده عربی با خیانتی که در حق جهان اسلام و کشورهای منطقه انجام داد نه تنها منجر به تقویت جایگاه رژیم صهیونیستی نمی‌شود، بلکه فروپاشی این رژیم را نزدیک‌تر خواهد کرد.

به گزارش «نماینده»، علی حدادی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و محکوم کردن عادی سازی روابط بین امارات متحده عربی و  رژیم صهیونیستی بیان کرد: ماجرا از این قرار است که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا جبهه مقاومت را تضعیف کنند و به نوعی در جبهه مقاومت نفوذ کرده و از درون آن را از بین ببرند. از همین رو به روش‌های مختلفی روی آوردند.

وی در ادامه اظهار کرد: امارات متحده عربی از قبل نیز روابط پنهانی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده بود و امروز به طور علنی آن را اعلام کرد. همان‌طوری که رهبری تاکید داشتند این اقدام خیانتی سنگین به جهان اسلام و جبهه مقاومت و اسلام ناب محمدی است که قطعا خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت و دود آن به چشم امارات متحده عربی خواهد رفت.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نمی‌کند، بلکه با حمایت نیروهای مسلمان این جبهه قوی‌تر خواهد شد. این قبیل حرکت‌ها نیز که از سوی امارات متحده عربی انجام شده است نه تنها منجر به تقویت رژیم صهیونیستی نمی‌شود بلکه فروپاشی آن را نزدیک‌تر خواهد کرد.

حدادی در ادامه تاکید کرد: اقدام امارات متحده عربی خیانتی به کشورهای منطقه و جهان اسلام بود و این قبیل خیانت‌ها از گذشته نیز در درون جهان اسلام بوده است، اما خسارت و ضرر آن نیز به خود امارات متحده عربی باز می‌گردد. از دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه انتظار داریم تا مواضع محکم و صریحی نسبت به این موضوع داشته و پاسخ موثری داده شود. موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به این خیانت روشن است و امارات متحده عربی خود پاسخ‌اش را خواهد گرفت.

نظر شما