شناسهٔ خبر: 164470 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

هدف دشمن صهیونیستی، ایجاد ناآرامی و بی ثباتی در لبنان است

حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس هدف دشمن صهیونیستی را ایجاد ناآرامی و بی ثباتی در لبنان دانست.

به گزارش «نماینده» علی حدادی با اشاره به نقش محوری حزب الله در تحولات لبنان گفت: حزب الله لبنان نقش محوری در تامین امنیت در لبنان داشته و هدف حزب الله ایجاد آرامش، صلح پایدار و امنیت در لبنان و منطقه است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم لبنان خواستار آرامش و امنیت بوده چراکه ناامنی و ناآرامی در لبنان به سود رژیم منحوس صهیونیستی است و باید مقامات لبنانی با اتحاد از تفرقه افکنی های دشمن صهیونیستی جلوگیری کنند.

وی افزود: تبلیغات سوء توسط رسانه های اسکتبار جهانی و رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان در روزهای اخیر شدت گرفته و هدف آن تضعیف مقاومت و برهم زدم آرامش در لبنان است که باید تمام گروه های لبنانی هشیارانه با این تبلیغات مقابله کنند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: همواره رسانه های بیگانه به دنبال زمین زدن حزب الله در لبنان بوده و تلاش دارند چهره ای دروغین از حزب الله در جهان، منطقه و لبنان به نمایش بگذارند، درحالیکه حزب الله تمام تلاش خود را در راستای حفظ آرامش و امنیت در لبنان بکار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: ملت و تمام گروه های لبنانی باید با قرار دادن روحیه اتحاد و یکپارچگی در میان یکدیگر در مقابل زیاده خواهی دشمن صهیونیستی ایستاده و نقشه های آنان را نقش بر آب کند تا ثبات و امنیت در لبنان پایدار و مستقر باشد.

نظر شما