شناسهٔ خبر: 164266 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مبادلات اقتصادی‌مان را با کشورهای تحریم شده تقویت کنیم

محمدحسن آصفری در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید مبادلات اقتصادی خود را با کشورهایی که مورد تحریم قرار گرفته‌اند، افزایش دهیم که این مسئله راهکار مناسبی برای دور زدن تحریم‌ها است.

به گزارش «نماینده» محمدحسن آصفری با تأکید بر ضرورت اتخاذ راهکارهایی برای مقابله با تحریم‌ها، گفت: کشورهایی در سطح جهان وجود دارند که مانند ایران مورد تحریم آمریکا و کشورهای غربی قرار گرفته‌اند و ما باید با این کشورها متحد شویم.

وی بیان کرد: اگر ما بتوانیم یک مجموعه متحد و منسجمی را با کشورهایی که مورد تحریم آمریکا قرار گرفته‌اند، شکل دهیم قطعاً می‌تواند در برون‌رفت از مشکلات اقتصادی تأثیرگذار باشد و راهکار بسیار خوبی برای مبادلات اقتصادی کشورمان است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما باید مبادلات اقتصادی خود را با کشورهایی که مورد تحریم غرب قرار گرفته‌اند، تقویت کنیم و تشکیل باشگاه تحریمی‌ها و ارتباط با این کشورها، راهکار مناسبی برای دور زدن تحریم‌ها است.

آصفری ادامه داد: باید ارتباط اقتصادی ما با کشورهای تحریمی افزایش یابد و در این ارتباط اقتصادی باید دلار حذف و از واحد پولی مشترک استفاده شود که قطعاً این راهکار می‌تواند جایگزینی برای سوئیفت و دور زدن تحریم‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تشکیل باشگاه تحریمی‌ها می‌تواند باعث شود کالاهایی را که آمریکا و کشورهای غربی تحریم کرده‌اند، از طریق ارتباط با کشورهای تحریمی به دست آوریم و قطعاً این اتحاد می‌تواند راهکار بسیار مناسبی برای مقابله با تحریم‌ها باشد.

نظر شما