شناسهٔ خبر: 164205 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نماینده مجلس:جریان تحریف و تحریم دو لبه یک قیچی هستند

فدا حسین مالکی.jpg عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: رسانه های داخلی با نشان دادن واقعیات و دست‌آوردهای ایران در همه زمینه‌ها، می‌توانند از تحریف واقعیت جلوگیری کنند و نقشه جریان تحریف را خنثی کنند.

به گزارش «نماینده»،فدا حسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره جریان تحریف، اظهار داشت: دشمنان بر واقعیت‌ها در ایران سرپوش گذاشته و آنها را تحریف می کنند.

وی با بیان اینکه جریان تحریف و تحریم دو لبه یک قیچی هستند تا مسیر رشد و توسعه کشور را بگیرند و مردم را ناامید کنند، افزود: البته به اعتقاد بنده جریان تحریف خطرناک‌تر از جریان تحریم است؛ چرا که این جریان را می‌توان دید و برای مقابله با آن تمهیداتی را اندیشید، اما جریان تحریف غیر قابل لمس است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رسانه های خارجی تلاش می‌کنند دست‌آوردهای ایران در زمینه های مختلف را نادیده گرفته و آنها را واژگون نشان دهند، افزود: برای مقابله با تحریف رسانه‌های بیگانه، رسانه های داخلی باید یک نگاه ملی داشته باشند خدمات و اقدامات جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان دهند.

مالکی، تصریح کرد: از یک سوی جریان تحریف به دنبال بی اهمیت و کم رنگ نشان دادن واقعیات موجود در کشور است  از سوی دیگر جریان تحریم نیز به دنبال فشار آوردن بر مردم برای پیشبرد اهداف شوم خود است که قطعا این 2 جریان با هوشیاری و مقاومت مردم به این هدف خود نخواهند رسید.

نماینده زاهدان در مجلس در پاسخ به این پرسش که راهکار مقابله با جریان تعریف چیست؟ بیان داشت: رسانه های داخلی  با نشان دادن واقعیات و دست‌آوردهای ایران در همه زمینه‌ها، می‌توانند از تحریف واقعیت جلوگیری کنند و نقشه جریان تحریف را خنثی کنند.

نظر شما