شناسهٔ خبر: 163743 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

محرم زاده در حاشیه بازدید از تحریریه «نماینده»:

دغدغۀ مشترک اکثریت نمایندگان رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه‌های معیشتی مردم است

احمد محرم زاده نماینده اهر و هریس نماینده مردم اهر و هریس با بیان اینکه دغدغه اصلی و مشترک همه نمایندگان رفع مشکلات معیشتی مردم است، تصریح کرد: بالای ۸۵ درصد از نمایندگان فعلی مجلس با یکدیگر هم نظر و هم رای هستند و این یکی از ویژگی های خوب مجلس یازدهم است که دغدغۀ یکسان همه نمایندگان رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم است.

«نماینده»-سحر سموات- احمد محرم زاده نماینده مردم اهر و هریس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از تحریریه «نماینده» با اشاره به فعالیت ها و اقدامات نمایندگان مجلس یازدهم، اظهار داشت: مجلس یازدهم طبق فرمایش مقام معظم رهبری هم مجلس امید است و هم مجلس انتظار و این به آن معناست که کیفیت این مجلس باعث ایجاد امید و انتظار در بین مردم شده است.

وی ادامه داد: مردم با وجود مشکلات متعدد و با امید به اینکه انتخاب خوبی کردند و نمایندگان اقدامات مثبتی انجام خواهند داد، انتظار رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را از نمایندگان خود دارند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: بالای ۸۵ درصد از نمایندگان فعلی مجلس با یکدیگر هم نظر و هم رای هستند و این یکی از ویژگی های خوب مجلس یازدهم است که دغدغۀ یکسان همه نمایندگان رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه متبوعش، گفت: در اهر و هریس چندین معدن فعال وجود دارد و میتوان با فعال کردن معادن این حوزه ها و بکارگیری جوانان آن اشتغال زایی را در منطقه ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: وضعیت پول ملی ما اسفبار است و دولت در این قبال سکوت کرده است، متاسفانه دولت قصد دارد کمبود پول خود را از جیب مردم در بیاورد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه مجلس این است که به این وضعیت در همه شهرستانها و استانها سر و سامان دهد.

نماینده مردم اهر و هریس تاکید کرد: دغدغه نمایندگان رفع مشکلات اقتصادی مردم است و آنها در جهت رفع این مشکلات تمام تلاش خود را خواهند کرد.

نظر شما