شناسهٔ خبر: 163477 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برخی مشکلات ناشی از گره زدن معیشت مردم به برجام است/اقتصاد باید بومی سازی شود

حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در مجلس با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز کشور ناشی از گره زدن معیشت مردم به برجام است، گفت:برخی به کدخدا بیشتر از توان داخلی اعتماد داشتند.

به گزارش «نماینده» حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در مجلس با بیان اینکه متاسفانه امروز شاهد گرانی، تورم لجام گسیخته و مشکلات زیادی در اقشار مستضعف و محروم کشور هستیم، گفت:دولتمردان باید به فکر باشند و مشکلات را حل کنند، متاسفانه این روزها گرانی غوغا می کند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی  کشور بیشترین فشار به قشر ضعیف جامعه که مستضعفین هستند وارد می شود، ادامه داد:امیدواریم  دولتمردان هر چه زودتر به خود بیایند و  هرچه زودتر مشکلات  بر طرف شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز کشور ناشی از گره زدن معیشت مردم به برجام و اعتماد به غربی ها است، افزود: علیرغم تاکیدات دلسوزان نظام که به غربی ها اعتمادی نیست ولی مسئولان متاسفانه بر این مسائل خیلی تکیه نکردند و باورشان این بود کدخدا مشکلات را حل خواهد کرد که امروز نتیجه آن را می بینیم.

نماینده زاهدان در مجلس با تاکید براینکه  اقتصاد کشور باید بومی سازی شود و روی پای خود بایستیم، اظهار داشت:دولتمردان قبل از این که مردم با آن ها برخورد کنند به خودشان بیایند و مجلس نیز باید فکر اساسی برای وضعیت فعلی کشور کند.

وی با اشاره گرانی های کالاهای اساسی در کشور، گفت: در چند وقت اخیر با افزایش قیمت کالاها مردم در تنگنای اقتصادی قرار گرفته اند و مسئولان هرچع  سریعتر فکری برای این وضعیت داشته باشند.

نظر شما