شناسهٔ خبر: 163349 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

رییس کمیسیون عمران مجلس: لغو ممنوعیت‌های ترافیکی در دستور کار قرار گیرد

 رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه باید هر چه سریع‌تر محدودیت‌ها اعمال و موارد شیوع ویروس کنترل شود،گفت: همچنین باید لغو ممنوعیت‌های ترافیکی در دستور کارقرار گرفته و به سرعت اعمال شود.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به عدم ممنوعیت‌های طرح‌های ترافیکی در زمان افزایش شیوع ویروس کرونا در تهران گفت: ما نباید منافع کلان و طولانی مدتمان را فدای منافع زودگذرمان کنیم.

وی تصریح کرد: درحال حاضر ما اگر درست سیاستگذاری نکنیم و درست تصمیم گیری نکنیم باید روز به روز هزینه‌های بیشتری را متقبل شویم.

رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه با اعمال محدودیت‌های ترافیکی می‌کوشیم از بروز بیشتر کرونا پیشگیری کنیمُ، اظهار داشت: قطعا پیشگیری مقدم است بر درمان دردها. در حال حاضر باید یکسری محدودیت و ممنوعیت‌ها مدنظر قرار گیرد چرا که اگر برخی تجمعات شکل نگیرد طبیعتا از برخی خسارات در آینده جلوگیری کردیم.

وی تاکید کرد: زمانی ما محدودیت‌هایی را وضع کردیم و به واسطه این موضوع تعداد فوتی‌ها به ۵۰ الی ۶۰ مورد در روز رسید اما در ادامه محدودیت‌ها را برداشتیم و مشکلات مقداری افزایش پیدا کرد.با توجه به  عدم اعمال برخی محدودیت‌ها باید روز به روز شاهد افزایش خسارات جانی و مادی ناشی از کرونا باشیم که ممکن است این خسارات بیشتر و بیشتر شده و ادامه دار باشد.
 
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از کشورها که آمدند و محدودیت‌ها را استمرار دادند توانستند در برخی موارد ویروس را کنترل کنند، اما ما محدودیت‌ها را برداشتیم و در حال حاضر شاهد سخت‌تر شدن اوضاع هستیم.
 
وی با بیان اینکه باید قبول کنیم بیمارستان‌های ما محدود و تخت‌های بیمارستانی ما کم هستند، اظهار داشت: همچنین باید گفت که کادر درمانی ما هم محدود است و بخشی از آن‌ها هم درگیر کرونا شده‌اند بنابراین باید شرایط کشور را درنظر بگیریم.
 
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید هر چه سریع‌تر محدودیت‌ها اعمال و موارد شیوع ویروس کنترل شود و همچنین لغو ممنوعیت‌های ترافیکی در دستور کارقرار گرفته و به سرعت اعمال شود.

نظر شما