شناسهٔ خبر: 163313 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

همفکری و هم افزایی ما را به سمت اتخاذ سیاست های جامعتر سوق می دهد

غلامرضا شریعتی یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد اینکه هر بخش جداگانه مسیری را دنبال کند و در نهایت هر بخش تصمیم بخش دیگر را نقض کند، صرفا ظرفیت های کشور به هدر رفته و ما را به سمت راهکارهای موثر در حل مشکلات نمی رساند.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا شریعتی با اشاره به نقش همفکری و تعامل در رسیدن به راهکارهای جامع برای حل مشکلات، بیان کرد: یکی از اقداماتی که نمایندگان در مجلس یازدهم در این چندماه با جدیت دنبال کرده اند شناسایی مسائل و مشکلات اقتصادی و تلاش برای رسیدن به راهکارهای جامع برای حل آنان بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: کمیسیون های تخصصی مجلس در این مدت میزبان نمایندگان و وزرای دولت و نمایندگان بخش های خصوصی بوده است تا نظرات کارشناسی در هر حوزه تخصصی مطرح شده و با جمع بندی و همفکری به راهکارهای جامع دست یابیم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس یازدهم تصریح کرد: قطعا وجود هم افزایی و تعامل بین مجلس، دولت و بخش خصوصی ما را به سمت اتخاذ سیاست کلان سوق داده و به یک راهبرد مشترک و مشکل گشا می رساند. اینکه هر بخش جداگانه مسیری را دنبال کند و در نهایت هر بخش تصمیم بخش دیگر را نقض کند، ظرفیت های کشور به هدر می رود.

وی در ادامه تاکید کرد: با همفکری و هم افزایی و بهره گیری از نظرات تخصصی می توانیم به تصمیمات واقعی‌تر نزدیک شده و راهکارهای جامع تری برای حل مشکلات دست یابیم.

نظر شما