شناسهٔ خبر: 163298 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

احمد امیرآبادی:

تاکنون ۱۲ طرح برای حل مشکلات اقتصادی مردم به هیئت رئیسه ارائه شده است/ اولویت مجلس یازدهم مسائل اقتصادی است

«احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده قم در حاشیه بازدید از تحریریه «نماینده» عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: تدوین ۱۲ طرح در حوزه اقتصاد نشان دهنده توجه منتخبان مردم در مجلس یازدهم به رفع مشکلات و دغدغه‌های معیشتی است.

به گزارش «نماینده» احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسائل اقتصادی جامعه و معیشت مردم یکی از مهم ترین اولویت های مجلس یازدهم است، بیان داشت: به دلیل اهمیت مسائل اقتصادی تا کنون ۱۲ طرح برای حل مشکلات مردم در حوزه های اقتصادی تهیه و تدوین و به هیئت رئیسه ارائه شده است.

وی با بیان اینکه توجه به موضوعات اقتصادی نشان دهنده اهتمام منتخبان مردم در مجلس یازدهم به رفع مشکلات و دغدغه‌های معیشتی است، افزود: حفظ ارزش پول ملی، حکمرانی ریال، مقابله با مفاسد اقتصادی ، مالیات بر عایدی مسکن و کاهش قیمت خودرو مسکن و لوازم خانگی و غیره از جمله محورهای طرح های مذکوراست.

عضو هیئت رئیسه مجلس در همین راستا ادامه داد:این طرحهای دوازده گانه از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول شده و برای بررسی به کمیسیون اقتصادی ارائه شده است تا برای بررسی در جلسه علنی آماده شود.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه اولویت مجلس یازدهم مسائل اقتصادی است، اظهار داشت: باید از سوی مجلس کار جهادی در زمینه های اقتصادی انجام شود؛ مجلس یازدهم اراده دارد مشکلات اساسی در برنامه خود قرار دهد و به دولت تا جاییی که اراده دارد کمک کرده و با آن همراهی کند و در جایی هم که بخواهد حاشیه برود با نظارت به ریل اصلی باز می گردانیم.

نظر شما