شناسهٔ خبر: 163283 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مشکلات نهاده‌های دامی امنیت غذایی را به خطر انداخته است

احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس شورای گفت: ۲۰ هزار خیاط در نقاط مختلف ملایر مشغول فعالیت هستند و وزارت رفاه هیچ حمایتی از آن ها نمی‌کند و نه بیمه ای دارند و نه تسهیلاتی برای تامین تجهیزات.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه، یکم مرداد) در جلسه مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به اسلامی وزیر راه، گفت: ۴ بانده کردن محور سامن- بروجرد- ملایر به کندی پیش می‌رود و مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد کرده است.  

وی در تذکر دیگری خطاب به اردکانیان وزیر نیرو، افزود: سهمیه بندی آب کشاورزی متناسب با نیاز روستاییان نیست و کنتوربندی‌ها مشکلات زیادی برای آنان ایجاد کرده است؛ باید با همکاری وزارت کشاورزی اصلاح الگوی کشت در اراضی کشاورزی استان متناسب با منابع آبی در اولویت قرار گیرد.

آزادیخواه در تذکری دیگری خطاب به وزارت صمت گفت: مشکلات نهاده‌های دامی برای مرغداری‌ها، امنیت غذایی را به خطر انداخته و از وزیر صمت می‌خواهم در شرایط گرانی برای مردم و مشکلات عدیده برای تولیدکنندگان هرچه سریع تر این مسئله را مرتفع سازد.

نماینده ملایر در مجلس شورای همچنین گفت: ۲۰ هزار خیاط در نقاط مختلف ملایر مشغول فعالیت هستند و وزارت رفاه هیچ حمایتی از آن ها نمی‌کند و نه بیمه ای دارند و نه تسهیلاتی برای تامین تجهیزات.  

نظر شما